martes, 4 de septiembre de 2007

Donant llum a la teva pregunta


Encara que no ho sembli sóc una persona molt tímida. Des de molt petita m´he refugiat en la lectura. El meu interès pels llibres ha evolucionat en certa facilitat per a les lletres. L´escriptura és la meva manera d´expresió, m´allibera, em trenca les barreres...qui estan prou prop de mi, poden saber com és el meu estat d´ànim per com m´expresso per les paraules...quan escric habito la meva lluna, un lloc on gens dolent pot ocórrer-me, la meva llar ho domina la llibertat d´expresió, el respecte, la pau, la tranqui.litat, l´art és la bellesa i la naturalesa el meu petit paradís...en aquesta lluna sóc arcademonio...sóc jo sense disfressa algun...
M´encantaria saber la teva opinió referent a això...infinits petons de butxaca

arcademonio